يک شنبه ، 25 فروردين 1398- 599

معاون پزشکی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی: ارائه 70 هزار خدمت به مراجعه کنندگان کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در طی سال

اشتراک گذاری

معاون پزشکی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی با اشاره به به تغییرات روز دنیا و روش‌های نوین و تجهیزات به روز در دندانپزشکی اشاره و تصریح کرد: در کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در مقوله متدهای درمانی بر اساس پژوهش و با مقالات علمی از روش‌های جدید استفاده می‌شود.


به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر محمدعلی خلیلی فر،  به مناسبت روز دندانپزشک، گفت: در بحث تجهیزات هم دستگاه‌های لیزر که به جهت درمان‌های دندانپزشکی کاربرد دارند و مزیت بدون درد و خونریزی کمتری را دارا هستند را استفاده می‌کنیم.


به گفته وی‌، خرید دستگاه میکروسکوپ در زمینه درمان‌های اندو را در برنامه‌های کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی قرار داده‌ایم.


وی در خصوص هزینه‌های دندانپزشکی در جهاددانشگاهی برای مراجعه کنندگان، گفت: با توجه به رسالت جهاددانشگاهی خراسان رضوی، همیشه درمان‌های تخصصی دندانپزشکی در کلینیک تخصصی دندانپزشکی این سازمان با بهترین کیفیت و با استفاده از کادر اساتید مجرب متخصص برای عموم مردم با تعرفه بخش نیمه دولتی و کمتر از بخش خصوصی انجام می‌دهیم.


وی با اشاره به اینکه تمام خدمات تخصصی و عمومی دندانپزشکی در کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی انجام می‌شود، بیان کرد: بخش‌های معاینه و تشخیص، ترمیم و زیبایی، درمان ریشه، ارتودنسی، اطفال و کودکان، جراحی فک و صورت، جراحی لثه، پروتز، ایمپلنت و لیزر از بخش‌های فعال این کلینیک می‌باشند.


به گفته معاون پزشکی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، تنها بخش تروما دندانپزشکی شرق کشور نیز در این کلینیک فعال است که به ارائه خدمات به بیماران ترومایی ناشی از سوانح و حوادث می‌پردازد.
وی با بیان اینکه 55 دندانپزشک متخصص در کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی به زائران و مجاروان به ارائه خدمات می‌پردازند، از ارائه 70 هزار خدمت به مراجعه کنندگان به این کلینیک در طی سال خبر داد.


وی به عدم افزایش تعرفه و حفظ کیفیت و انجام درمان‌های تخصصی در این کلینیک اشاره و تصریح کرد: این موضوعات منجر به افزایش چشم گیر آمار مراجعه کنندگان و افزایش درمان‌ها در این کلینیک شده است.


وی با تاکید بر اینکه با وجود افزایش بی ‌رویه قیمت‌های مواد مصرفی در دندانپزشکی بدون تغییر در کیفیت به بیماران خدمات ارائه می‌‎دهیم، افزود: در جهت کمک به مراجعان با تعرفه مصوب سال 96 در حال ارائه خدمت می‌باشیم که همین موضوع باعث افزایش چشمگیر و اعتماد مردم و مراجعین به کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی شده است.


دکتر خلیلی‌فر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حرفه دندانپزشکی با سلامت مردم در ارتباط است یک حرفه پرخطر محسوب می‌شود، لذا در این راستا در کلینیک تخصصی دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی با داشتن بخش استریل(CSR) مجزا و نیروی آموزش دیده و داشتن دستگاه اتوکلاو، اتوکلاو fast و اتوکلاوهای Class B تمام سعی و تلاش خود را نموده‌ایم که این خطرات برای مراجعین و همکاران دندانپزشک و کادر پرسنلی را به صفر برسانیم.

بخش ها

پیوندها

طراحی و پیاده سازی توسط گروه نرم افزاری دوگان

کلیه حقوق مادی و معنوی نزد جهاد دانشگاهی  محفوظ است.